Deel dit bericht

Soms werk je zo lang en intensief met klanten samen, dat je je onderdeel voelt van hun organisatie. Zo is het voor Karstens Mediamakers bij Sterilisatie Vereniging Nederland.

SVN is een organisatie die zich sterk maakt voor het vergroten van de kennis, deskundigheid, innovatie, kwaliteit en professionaliteit op het gebied van desinfectie, reiniging, sterilisatie en het beheren en transporteren van medische hulpmiddelen. Wij helpen SVN bij hun on- en offline communicatie. Bestuurslid en voorzitster van de PR commissie Jetty Baars vertelt zelf over onze samenwerking.

“Karstens Mediamakers is een grote meerwaarde voor SVN. Lang geleden deden we de communicatie zelf, maar dankzij onze samenwerking met Karstens Mediamakers is er nu zoveel meer mogelijk. Jan neemt meestal aan het begin van het jaar contact op en dan spreken we af om te gaan brainstormen over de planning voor het komende jaar. Dat werkt echt twee kanten op. Ook Jan komt dan met goede ideeën. Bijvoorbeeld over een vernieuwing van de lay-out van ons magazine en het verzamelen van content. Hij doet daar dan voorstellen in. Heel fijn dat er zo meegedacht wordt.”

“Lang geleden deden we de communicatie zelf, maar dankzij onze samenwerking met Karstens Mediamakers is er nu zoveel meer mogelijk.”

“Door het jaar heen houden we samen de planning in de gaten. En als we tussentijds artikelen op onze website willen zetten, zorgt Karstens Mediamakers dat het geplaatst wordt. Zodra er weer een uitgave van het magazine aankomt hebben we veel contact, met name met Jeanette. We bellen, e-mailen en appen elkaar dan vaak dagelijks. Het fijne daarbij is, dat als ik een vraag stel, ik direct antwoord krijg. Daar moet ik niet zelf nog eens achteraan. Ik houd erg van die korte lijntjes. En het contact voelt ook goed en vertrouwd. Je merkt dat we samen hetzelfde resultaat nastreven. Dat is bijzonder prettig.”

Tags: ,

Terugbel verzoek