Actueel overzicht

Word jij onze nieuwe content marketeer?

Per direct zijn wij op zoek naar een parttime content marketeer/communicatiespecialist. Heb jij interesse en voldoe je aan onze critera? Neem contact op met ons op!

Hoe voorkom je dat je website gehackt wordt?

Zonder dat je het door hebt kan er van alles plaatsvinden achter de schermen waardoor jouw website van het internet kan verdwijnen. Als bedrijf wil je hier natuurlijk helemaal niks mee te maken hebben, maar dat het gebeurt valt niet te negeren. Om te voorkomen dat jouw bedrijf leidt onder hacking ku

Klanten vertellen: Jetty Baars

Soms werk je zo lang en intensief met klanten samen, dat je je onderdeel voelt van hun organisatie. Zo is het voor Karstens Mediamakers bij Sterilisatie Vereniging Nederland.

Klanten vertellen: Sandy van Hoorn

Al meer dan 15 jaar geven we in samenwerking met tal van lokale Rabobanken Rabo Actueel (Wonen) uit. Een magazine met interessante artikelen, leuke interviews, aantrekkelijke acties en meer. Sandy van Hoorn van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen deelt haar ervaringen. “We hebben samen met Karstens Mediam

Druk werkt

‘1 Maart is het Nationale Complimentendag, een mooi moment om die collega, vriend of relatie eens dat zó verdiende complimentje te geven…’

Klanten vertellen: Tjeerd Scheffer

Onze samenwerking met de Leiden Marathon gaat al flink wat jaren terug, sinds de tijd van de oude drukkerij. Inmiddels verzorgt Karstens Mediamakers onder meer de nieuwsbrieven en social mediaberichten voor de ‘gezelligste marathon van Nederland’. “Dat zijn we zeker”, zegt organisator Tjeer

Google, vergeet me

Zowel in het nieuws, als hier op ons kantoor ondervinden we veel plezier van Google.

Klanten vertellen: Hester Rippen

Karstens Mediamakers verzorgt de on- en offline communicatie van Stichting Kind en Ziekenhuis. Deze patiëntenorganisatie bevordert aandacht in de medische zorg voor de specifieke behoeften van kinderen en gezinnen. “We willen graag dat de zorg beter wordt afgestemd op de belevingswereld van kinde

Rabo Actueel gaat bankbreed

Al meer dan vijftien jaar maken wij met veel plezier de Rabo Actueel voor verschillende Rabobanken.

Mogen we ons even voorstellen: het team van Karstens Mediamakers

Yes, een nieuw jaar en een nieuw begin voor ons, Karstens Mediamakers. Wij staan te popelen om te beginnen en willen ons dan ook graag aan je voorstellen.  Wie we zijn... Wij zijn Jan, Daan, Jeanette en Mirjam. Vanuit onze verschillende achtergronden zijn we aan dit nieuwe initiatief begonnen. Jan

Fris begin van 2019: Karstens Mediamakers van start!

Wij zijn dus Karstens Mediamakers. Maar... Wat doen we nou eigenlijk? Wij zetten het voor je op een rij.

Terugbel verzoek