Actueel overzicht

Hoe voorkom je dat je website gehackt wordt?

Zonder dat je het door hebt kan er van alles plaatsvinden achter de schermen waardoor jouw website van het internet kan verdwijnen. Als bedrijf wil je hier natuurlijk helemaal niks mee te maken hebben, maar dat het gebeurt valt niet te negeren. Om te voorkomen dat jouw bedrijf leidt onder hacking kun je zelf allerlei maatregelen nemen. Lees hieronder de blog van onderneemster Monique Mulder die te maken kreeg met hacking.

Klanten vertellen: Jetty Baars

Soms werk je zo lang en intensief met klanten samen, dat je je onderdeel voelt van hun organisatie. Zo is het voor Karstens Mediamakers bij Sterilisatie Vereniging Nederland. SVN is een organisatie die zich sterk maakt voor het vergroten van de kennis, deskundigheid, innovatie, kwaliteit en professi

Klanten vertellen: Sandy van Hoorn

Al meer dan 15 jaar geven we in samenwerking met tal van lokale Rabobanken Rabo Actueel (Wonen) uit. Een magazine met interessante artikelen, leuke interviews, aantrekkelijke acties en meer. Sandy van Hoorn van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen deelt haar ervaringen.

Druk werkt

‘1 Maart is het Nationale Complimentendag, een mooi moment om die collega, vriend of relatie eens dat zó verdiende complimentje te geven…’ Dat staat te lezen op de mailing die we deze week naar al onze relaties verstuurden. Want wij vinden dat iedereen wel eens een ouderwets complimentje verd

Klanten vertellen: Tjeerd Scheffer

Onze samenwerking met de Leiden Marathon gaat al flink wat jaren terug, sinds de tijd van de oude drukkerij.

Google, vergeet me

Zowel in het nieuws, als hier op ons kantoor ondervinden we veel plezier van Google. Wij helpen onze klanten door ze makkelijker vindbaar te maken via Google Mijn bedrijf. Zo zorgen we ervoor dat hun website en content door Google geïndexeerd en gevonden wordt. Met Google Analytics zorgen we er ook

Klanten vertellen: Hester Rippen

Karstens Mediamakers verzorgt de on- en offline communicatie van Stichting Kind en Ziekenhuis.

Rabo Actueel gaat bankbreed

Al meer dan vijftien jaar maken wij met veel plezier de Rabo Actueel voor verschillende Rabobanken. Traditioneel kiezen banken vaak voor een thema. Het laatste jaar zien we een trend: de banken willen niet meer 'alleen' een blad over wonen, ze willen juist graag meer artikelen en mooie verhalen die

Mogen we ons even voorstellen: het team van Karstens Mediamakers

Yes, een nieuw jaar en een nieuw begin voor ons, Karstens Mediamakers. Wij staan te popelen om te beginnen en willen ons dan ook graag aan je voorstellen. 

Fris begin van 2019: Karstens Mediamakers van start!

Wij zijn dus Karstens Mediamakers. Maar... Wat doen we nou eigenlijk? Wij zetten het voor je op een rij. Luisteren Bij Karstens Mediamakers beginnen we met luisteren. Luisteren naar het verhaal van jouw bedrijf, wensen en ambities. Wat wil jij uitstralen? Wat heb je te bieden? Wat wil je bereiken?

Terugbel verzoek