De ware aard van bedrijven

Bedrijven hebben jarenlang in hun marketingcampagnes kunnen zeggen wat ze willen. Of dat nou echt zo was of niet. De consument heeft allerlei misleidende beweringen op zich afgekregen. Maar tijdens een crisis als deze komt de ware aard van bedrijven naar boven. Sommige ondernemers proberen koste wat het kost hun eigen hachje te redden. Terwijl anderen er juist alles aan doen om te helpen en te laten zien dat het ook anders kan.

Er zijn bedrijven die op dit moment volledig voor zichzelf kiezen zonder te denken aan de effecten die dit heeft op anderen. Dat heeft vanzelfsprekend invloed op hun reputatie.

Als je ervoor kiest om niks te doen, dan valt dat op. Mensen zullen ook niet aan jou denken als jij niet aan hen denkt. Ook na de crisis zal je het weten als je het nu verkeerd aanpakt.

Het hoeft hier niet eens te gaan om een enorme investering, een klein gebaar kan al een groot verschil maken. Maar hoe kan je nou inhaken op de coronacrisis en laten zien waar je van gemaakt bent? Daar helpen wij je natuurlijk graag bij!

Terugbel verzoek