Klanten vertellen: Sandy van Hoorn

Al meer dan 15 jaar geven we in samenwerking met tal van lokale Rabobanken Rabo Actueel (Wonen) uit. Een magazine met interessante artikelen, leuke interviews, aantrekkelijke acties en meer. Sandy van Hoorn van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen deelt haar ervaringen.

“We hebben samen met Karstens Mediamakers al heel wat edities Rabo Actueel Wonen uitgebracht. In dit magazine delen we van alles over wat er bij het kopen van een woning komt kijken, inclusief natuurlijk het afsluiten van een hypotheek en verzekeringen. Karstens Mediamakers levert daarbij steeds goede kant-en-klare artikelen aan, die je kunt gebruiken. Het mooie is het woord ‘kunt’ in die zin. Je kunt ze gebruiken, maar het moet niet. Plaats je liever actuele lokale artikelen, dan is dat ook prima.

Juist door die flexibiliteit zijn we Rabo Actueel meer en meer gaan gebruiken voor andere thema’s. Zo hebben we al een editie Vermogen uitgebracht en een speciale versie over onze Duurzaamheidsbeurs. Als lokale bank proberen we daar zoveel mogelijk lokale interviews en items in te verwerken. Karstens Mediamakers geeft ons daar alle vrijheid in. Ze stellen een heldere planning op, denken mee in inhoud en indeling en geven advies, maar ik als klant kies.

“De Rabobank heeft een specifieke huisstijl waar onze communicatie aan moet voldoen. Vorig jaar was er iets in gewijzigd, maar daar hoefde ik Karstens Mediamakers niet eens over te informeren.”

Waar ik me niet mee bemoei is de opmaak. De Rabobank heeft een specifieke huisstijl waar onze communicatie aan moet voldoen. Vorig jaar was er iets in gewijzigd, maar daar hoefde ik Karstens Mediamakers niet eens over te informeren. Ze waren al op de hoogte en verwerkten het al automatisch in ons magazine. Om deze redenen is het prettig samenwerken met Karstens Mediamakers. Maar ook vanwege de warme persoonlijkheid van Jan. Met hem heb ik het meeste contact. Hij voelt mensen heel goed aan, merk ik. Dat ervaar ik iedere keer weer.”

Terugbel verzoek