Mis jij straks de boot?

Dat we door de coronacrisis allemaal thuis moeten blijven heeft ervoor gezorgd dat we massaal media zijn gaan consumeren. Mensen zoeken meer contact met elkaar via social media en de schermtijd is over het algemeen enorm toegenomen. Voor veel bedrijven komt de coronacrisis als een klap aan. Wie nog niet veel heeft geïnvesteerd in een goede online aanwezigheid loopt nu de kans om de boot te missen.

Het is misschien ongelofelijk, maar er zijn nog steeds ondernemers die weinig aandacht besteden aan hun online aanwezigheid. Ze denken dat het niet nodig is of hebben hier geen tijd voor. Of beter gezegd ze nemen hier geen tijd voor.

Waarom zou ik investeren in online aanwezigheid?

Ten eerste biedt een website de mogelijkheid om aan de klant te laten zien wie je bent, wat je kunt en waar je te vinden bent. Wat heb jij in huis? In deze coronatijden blijkt dit erg belangrijk te zijn.

Ook kan je online makkelijk doorgeven wat voor veranderingen tijden als deze voor jou met zich meebrengen. Je kan je klanten op de hoogte houden. Denk hierbij niet alleen aan een website, maar ook aan social media en Google Mijn Bedrijf. Zijn jouw openingstijden bijvoorbeeld veranderd? En welke maatregelen neem jij om verspreiding te voorkomen?

Als jouw bedrijf draait om het verkopen van producten, dan is een webshop op dit moment wel echt iets wat je moet hebben om zaken te kunnen doen. Geef duidelijk aan dat jouw producten nog beschikbaar zijn en dat je ze op een veilige manier kan opsturen naar klanten.

Als jij graag je vindbaarheid wilt vergroten en zichtbaar wilt worden, kom dan gewoon langs voor een kop koffie. Dat doen we natuurlijk op coronaveilige afstand. Of zullen we een online afspraak maken?

Terugbel verzoek