Dichterbij Leiden-Katwijk

Magazine (offline & online)

Al meer dan vijftien jaar maken wij met veel plezier de Rabo Actueel voor verschillende Rabobanken. Traditioneel kiezen banken vaak voor een thema meestal wonen. Het laatste jaar zien we een trend: de banken willen niet meer ‘alleen’ een blad over wonen, ze willen juist graag meer artikelen en mooie verhalen die over verschillende onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld het Rabobank Wensenfonds, maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO), verduurzamen door middel van het Rabo Groendepot, hulp voor senioren et cetera. Dit past sowieso bij een trend die we al langer zien.

Zo heeft Rabobank Leiden-Katwijk gekozen voor ‘Dichterbij Leiden-Katwijk’. Deze bank wil naar de mensen toe om hun verhaal uit de regio te vertellen. De bank doet ook mooie dingen voor de regio. Simpel, eerlijk en duidelijk waarvoor Rabobank staat. Daar helpen wij natuurlijk graag bij!

In goed overleg met deze bank bepalen wij de actuele onderwerpen en laten wij de centrale content schrijven door professionele tekstschrijvers die bekend zijn met de branche. Het magazine wordt door ons compleet ontworpen met inachtneming van de huisstijl van Rabo Nederland. Wij zorgen tevens dat het magazine gedrukt wordt en bij de desbetreffende huis aan huis verspreider wordt afgeleverd. Daarbij is de planning en de kwaliteit heilig. Wij nemen alle zorg uit handen van ontwerp tot ‘op de mat’ vallen met minimale inspanning voor de klant en maximale impact.

Dichterbij Leiden-Katwijk online

Speciaal voor de website en social media uitingen maken wij de Dichterbij Leiden-Katwijk ook bladerbaar inclusief verwijzende links voor meer informatie.

Bekijk de online versie!

Terugbel verzoek